Зустріч Лукова на 1 мікрорайоні

50 безкоштовних талонів на кожного пенсіонера міста виділила міська влада на сільські маршрути (Бузьке, Прибужани і т.д.)

Про це повідомив міський голова Луков В.Д. під час чергової зустрічі з мешканцями міста

6 липня 2017 року на першому мікрорайоні.

Взагалі для оплати пільгового проїзду інвалідів, дітей-сиріт та інших категорій населення, яким державою встановлена 100% пільга на проїзд – міська влада виділила 1,5 млн. грн.

Для пільгового проїзду пенсіонерів по віку в місті вводиться «Картка Вознесенця».

zustrich-z-lukovm-6-07-2017-012zustrich-z-lukovm-6-07-2017-013

Про це детально ми вже повідомляли в інформації 5 липня 2017 року

— http://voznesenskonline.com.ua/zustrich-miskogo-golovi-z-meshkantsyami-mista-na-progresi/

Міський голова озвучив порядок її отримання:

  1. ці картки буде видавати сімейний лікар;
  2. першими отримають 10 тис.карток жителі амбулаторії № 4 – це район Натягайлівки
  3. проїзд за картками має бути введений з 1 вересня 2017 року.

Далі присутні на зустрічі, а це були переважно пенсіонери, задавали свої наболілі питання:

zustrich-z-lukovm-6-07-2017-016

  1. Чому не видають безкоштовних ліків в аптеці по вул.Чубчика?
  2. Чому не працює фонтан в парку 1 Травня? (Ми відвідали фонтан після зустрічі – він дійсно не працює – дивись фото)
  3. Це питання поставило в тупик і міського голову і його заступника Сметану Ю.О. Вони не знали, що фонтан не працює. Тільки після дзвінка відповідним службам було надано пояснення , що фонтан працює тільки у п’ятницю,суботу та неділю (?).
  4. В черговий раз привітали мера міста з нагородою та запитали, чому невстановлений телефон в кабінеті №22 Управління газового господарства, в який перевели абонентську службу? І пенсіонери мусять йти в це підприємство, вистоювати черги, щоб перевірити свої проплати за газ. До того ж , не завжди відвідувачів пускають на територію, а в обідню перерву всіх, хто в черзі, виставляють на вулицю (?)
  5. Висловили претензії і щодо роботи Асоціації «Центр», великі черги, темний вузький коридор, як правило, працює 2 касири замість 3-х.
  6. Чому такий великий тариф на воду?
  7. Чому у нас працює базар поза базаром по вул. Чубчика?
  8. Подякували за встановлення лавок в парку Шевченка та на вул. Синякова біля ринку.
  9. Куди можна здати бите скло в нашому місті?
  10. Що відбувається з ЖЕКом? Підвищують тарифи і собі зарплату, а майже нічого не роблять.

    На що міський голова порадив – «тікайте від ЖЕКу та створюйте ОСББ»

    Але потім розповів про свої плани щодо подальшої долі ЖЕКу. Міська влада планує створити на базі ЖЕКу аварійну службу міста, виділяти їм 500 тис.грн. в рік для ліквідації аварійних ситуацій на каналізаційних та водопровідних внутрішньо будинкових мережах, електричних будинкових щитових. Така служба місту потрібна. У них є відповідні спеціалісти, яке добре знають всі мережі.

  11. (ред. – те, що двірники ЖЕКу працюють – ми впевнилися сьогодні,див.фото)
  12. На що міський голова порадив – «тікайте від ЖЕКу та створюйте ОСББ»
  13. Чи заберуть переплату по електроенергії в 1300 грн.?
  14. Чому не зробили ямковий ремонт біля будинку,35 по вул. Шевченка?

zustrich-z-lukovm-6-07-2017-015zustrich-z-lukovm-6-07-2017-014

Наприкінці зустрічі виступила начальник Управління соціального захисту населення Шишлянікова І.А., яка розповіла про стан опрацювання заяв на отримання субсидії. Із 7700 заяв жителів міста – опрацьовано тільки 900.Із них – 176 відмов.

Причина – держава надала програмне забезпечення тільки 13 червня 2017, і тиждень програма не працювала із-за хакерської атаки на комп’ютерну мережу по всій України.

Тому, за 9 робочих днів опрацьовано 900 заяв. Більше 100 заяв працівники Управління фізично не можуть зробити.

(ред. – рахуємо – 22 робочих дня в місяць – 2200 заяв , це максимум, який може бути опрацьований. Таким чином ще 3 місяці всі будуть платити за комунальні послуги повністю!)

Також вона проінформувала про виплати коштів тим абонентам, які секономили 100 і більше кубів газу та 150 і більше кВт.електроенергії.

Максимальні виплати – за газ – 696 грн., за електроенергію – 122 грн.

Але для цього необхідно ВЖЕ ЗАРАЗ звернутися з відповідною заявою в каб.№3 по вул.Пушкінській,3, та відкрити особовий рахунок в банку.

Виплати будуть здійснюватися після 1 вересня 2017 року.

На цьому зустріч була завершена. Заступники міського голови отримали відповідні доручення щодо реакції на задані запитання.

Ред. Необхідно відзначити, що вона пройшла в більш спокійній та доброзичливій обстановці в порівнянні з першою зустріччю на Прогресі.

На нашу думку , цьому багато в чому сприяло те, що зустріч була проведена в приміщенні бібліотеки, де пенсіонери могли присісти, і зовнішній шум ( машини, діти) не заважали так , як на Прогресі.

Сподіваємося, що організатори наступних зустрічей міського голови зважать на цей момент.

nepratsyuyuchiy-fontanpratsyuyuchiy-dvirnik-zheku

 

1 комментарий

  1. Тетяна

    Сьогодні п’ятниця. Спеціально зробила прогулянку парком 1 Травня. Фонтан не працює…

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*