Вознесенці після регулярних не вирішених скарг до міської влади, починають звертатись на урядову «гарячу лінію»

Заявниця із м. Вознесенськ (Миколаївської області) звернулася до фахівців урядової «гарячої лінії» щодо прибирання прибудинкової території та вивезення побутового сміття. Жінка повідомила, що комунальне підприємство (КП), яке обслуговує територію району, де вона проживає, вже тривалий час не забирає сміття, що виноситься власниками приватних будинків. Відходи залишаються біля кожного будинку приватного сектору і щовівторка та щосереди КП має їх вивозити, проте вже тривалий час ця послуга не здійснюється. Громадянка неодноразово зверталася до згаданого КП, але жодних дій не було вжито. Прохання вирішити питання вивезення побутового сміття по вулиці, де проживає заявниця, на регулярній основі. Миколаївська обласна державна адміністрація розглянула дане звернення та вжила всіх необхідних заходів для вирішення питання. Під час зворотного зв’язку громадянка повідомила, що після звернення на урядову «гарячу лінію»  побутове сміття за адресою проживання заявниці було вивезено.

bez-nazvaniya-3 images

Отже, урядова «гаряча лінія» — це засіб зв’язку між громадянами та Урядом. Якщо до ваших прохань чиновники залишилися байдужими, вашими правами знехтувано, телефонуйте на номер урядової «гарячої лінії» 1545, тут завжди допоможуть.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

https://ukurier.gov.ua/uk/

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*