Про роботу із зверненнями громадян в Управлінні ЖКГ та КБ Вознесенської міської ради

zvernennya-zhkg

Робота із зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення містянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Протягом 2017 року до Управління житлового-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надійшло 559 письмових звернень від громадян, які було розглянуто та своєчасно надано відповіді. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зросла на 229 одиниць.  Переважна їх частина стосується кронування дерев, ремонту доріг, побутових проблем, комунальних питань, ремонту покрівлі, вуличного та дворового освітлення, прибирання вулиць по мосту, утримання свійських тварин, собак тощо. Всі вони об’єктивно та своєчасно розглядаються і жодне звернення не залишається без відповіді.

Питання організації розгляду звернень громадян є одним з найважливіших напрямків роботи Управління ЖКГ та КБ Вознесенської міської ради, де забезпечено кваліфікований та  своєчасний розгляд звернень громадян, законні вимоги заявників задовольняються.

 Управління житлово-комунального господарства

та капітального будівництва ВМР

http://voz.gov.ua/material/6871

1 комментарий

  1. Татьяна

    А чим пояснити той факт, що кількість звернень громадян зросла майже вдвічі ( на 41%) у порівнянні з минулим роком?
    ЦІкаво було б проаналізувати конкретно по кожному виду звернення — чи то кронування дерев, ремонту доріг, побутових проблем, комунальних питань, ремонту покрівлі, вуличного та дворового освітлення, прибирання вулиць по мосту, утримання свійських тварин, собак тощо.

    Думаю, що потім було б добре видно — з яких питань Управління ЖКГ не знає цих проблем і жителі змушені звертатися до влади.

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*