ПП «Мета» не буде будувати тротуар з велосипедною смугою по вул.Михайлівській, хоча і запропонувало ціну на 70 тис. грн. менше

 
Про це прийняв рішення тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради.Протокол № 48 від 28 серпня 2017 року.
Причина відхилення тендерної пропозиції цього учасника — не надання всіх документів відповідно до вимог тендерної документації.
screenshot_7

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Протоколом тендерного комітету

Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради

від «04» серпня 2017 року

 

Начальник Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради

 

С.Р.Синиця _______________

м.п.

 

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

 

 

«Капітальний ремонт тротуарної доріжки з велосипедною смугою по вул. Михайлівська

від житлового будинку №7 до ЗОШ №4

в м. Вознесенськ Миколаївської області»

Вознесенськ

2017

 

ЗМІСТ

 

     
     
  Розділ І. Загальні положення

 

 
     
  Розділ ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації

 

 
     
  Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

 

 
     
  Розділ ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій

 

 
     
  Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій

 

 
     
  Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю

 

 
     
   

Додатки

 

з/п

Розділ І. Загальні положення  
1 2 3  
  1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються в значеннях, наведених в Законі  
2 Інформація про замовника торгів:  
2.1 повне найменування Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради  
2.2 місцезнаходження 56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, площа Центральна, 1, каб. №37  
2.3 посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з Учасниками Синиця Світлана Романівна – начальник Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, голова комітету з конкурсних торгів, 56500, Миколаївська область, місто Вознесенськ, площа Центральна, 1, кабінет №37

тел.: (05134) 4-04-16

тел./факс: (05134) 4-21-66

e-mail: gkh-voz2017@ukr.net

 

 
3. Процедура закупівлі Відкриті торги  
4 Інформація про предмет закупівлі    
4.1. Назва предмета закупівлі «Капітальний ремонт тротуарної доріжки з велосипедною смугою по вул. Михайлівська від житлового будинку №7 до ЗОШ №4

в м. Вознесенськ Миколаївської області»

 
4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції роботи

 

 
4.3 Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вул. Михайлівська від житлового будинку №7 до ЗОШ №4

в м. Вознесенськ Миколаївської області, площа тротуарної доріжки (з велосипедною смугою) 2834,75 м2, перехресть – 5 шт., площа перехресть – 273,75 м2

 
4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) ВЕРЕСЕНЬ — ЛИСТОПАД 2017 р.  
5. Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.  
6 Інформація  про  валюту,  у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня.

 

 
7 Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинно  бути складено тендерні  пропозиції Тендерні пропозиції викладаються українською мовою.

 

 
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації  
1. Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації.

 

Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.  
2 Внесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.  
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції  
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції  Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, термін виконання робіт, гарантійний термін інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:1) тендерною пропозицією (Додаток 1 до тендерної документації);       2) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (докладніше див. п. 5 розділу 3);       3) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;

4) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки, чи опис предмета закупівлі) (докладніше див. п. 6 розділу 3);

5) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника   процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується протоколом засновників (або випискою з нього) та/або копією наказу про призначення, або довіреністю чи дорученням та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору);

6) інформацією про субпідрядника (субпідрядників) за наявності (докладніше   див. п. 7 розділу 3);

7) розрахунок ціни тендерної пропозиції   в електронному вигляді у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.2.0), відповідно до дефектних актів (Додаток 2), відомостей ресурсів (Додаток 6), схем (Додаток 7) та плану дороги (Додаток 4) (докладніше   див. п. 6 розділу 3);

8) інші необхідні документи, що вимагаються замовником згідно з цією тендерною документацією та додатками до неї.

 

Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:

— незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;

— орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок.

Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.

Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.

Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.

У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом керівника/уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи, які не передбачені Господарським кодексом України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.

Учасник торгів, цінова пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону на стадії кваліфікації учасника (без врахування дискваліфікованих пропозицій) додатково повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію в електронному вигляді у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.2.0), відповідно до дефектних актів (Додаток 2), відомостей ресурсів (Додаток 6), схем (Додаток 7) та плану дороги (Додаток 4) з урахуванням проведеного аукціону.

У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.

Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.

Пропозиції, які не відповідають умовам цієї документації, відхиляються.

 
2 Забезпечення тендерної пропозиції — не вимагається

 

 
3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції    
4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними      Тендерні пропозиції вважаються       дійсними протягом 120 (сто двадцять) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.

Учасник має право:

— відхилити таку вимогу;

— погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції

 
5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону

 

Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям

1.     Учасник повинен на фірмовому бланку (у разі його наявності) надати довідку з інформацією, яка підтверджує його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:

1) наявність обладнання та   матеріально-технічної бази (довідка учасника складена в довільній формі, яка містить інформацію щодо найменування, кількості будівельних машин та механізмів, власних виробничих потужностей, їх технічні характеристики);

2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка учасника яка містить інформацію за нижченаведеною формою):

 

Призвіще, ініціали Посада (професія)

ІТР, робочих

 

Документ про

отримання професійної

освіти та/або кваліфікації (номер, рік видачі)

 

 

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за нижченаведеною формою (копій не менше 2-х договорів за останні 2 роки):

 

Предмет

договору

 

Назва попереднього замовника з яким було укладено договір,

№ та дата укладання договору

 

Адреса,

контактний

телефон попереднього

замовника

 

2.     Відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником , було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);

5) фізична особа, яка є учасником була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;

8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;

3. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

4. Замовник у тендерній документації зазначає, що   інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надає в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

5. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що   підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 ,6 і 8 частини першої та частини 2 статті 17 Закону згідно Додатку 5, як для переможця, а також новий розрахунок ціни, з урахуванням своєї найнижчої пропозиції.

Примітка:

а) ненадання учасником якого — небудь з документів, надання незасвідчених копій документів є підставою для відхилення конкурсної пропозиції учасника;

б) при засвідченні копії документу учасник зазначає:

— напис «згідно з оригіналом»;

— посаду (для юридичної особи) /прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб);

— підпис, ініціали та прізвище;

в) документи, які не передбачені Господарським кодексом для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів.

 
6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Робочим проектом, згідно дефектних актів (Додаток 2), відомостей ресурсів (Додаток 6), схем (Додаток 7) та плану дороги (Додаток 4), передбачено виконання капітального ремонту дороги.

Вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля:

—          запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних   відходів;

—          не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт;

—          під час експлуатації будівельних машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів;

—          ощадливо використовувати воду та електроенергію.

Учасник визначає вартість виконання робіт згідно ДСТУ Б Д. 1 -1:2013, з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані .

Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема вартість робіт, сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість ресурсів, інші витрати. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Вартість тендерної пропозиції   повинна бути чітко визначена.

Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника до тендерної документації повинно мати:

договірну ціну (ДЦ);

пояснювальну записку до ДЦ;

кошторисні розрахунки на окремі види витрат;

дефектні акти;

локальні кошториси на будівельні роботи;

розрахунки вартості матеріальних ресурсів до локальних кошторисів;

розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.

Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.

При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт, вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за найменшою ціною, визначеною на підставі відповідно проведеного аналізу ринку будівельних матеріалів в регіоні з врахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.

Розрахунок ціни тендерної пропозиції слід подати в електронному вигляді у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.2.1), відповідно до дефектних актів (Додаток 2), відомостей ресурсів (Додаток 6), схем (Додаток 7) та плану дороги (Додаток 4).

Проект, креслення та схеми отримуються за зверненням учасника у замовника.

До розрахунку ціни входять усі види робіт, які передбачені у проекті, із врахуванням всіх необхідних механізмів, машин та матеріалів. Не врахована Учасником вартість окремих витрат не сплачується замовником окремо (додатково) і вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника.

Усі витрати Учасника пов’язані з підготовкою, в тому числі з отриманням дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо, та поданням тендерної пропозиції  не відшкодовуються, зокрема й у разі відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника.

Загальна  вартість тендерної пропозиції та всі ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.

 
7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.  
8 Внесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються у разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.  
                         Розділ IV. Подання та розкриття тендерних пропозицій  
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 22 серпня 2017 року.

Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.

 
2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.

Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону.

 
  Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій  
1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону.

Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ) або єдиний податок з наданням підтверджуючих документів платника податку.

 
2 Інша інформація Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на виконання робіт, що запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.         Надання недостовірних документів (інформації), не надання учасником якого — небудь з документів відповідно до тендерної документації та додатків до неї, надання незасвідчених копій документів, визначених у тендерній документації та додатків до неї є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників, у тому числі учасників – фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

Переможець, з яким укладений договір, повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.

Гарантійний термін складає 10 років з моменту прийняття виконаних робіт.

Умови виникнення платіжних зобов’язань за договором — в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, та з моменту реєстрації договору в органах Державної казначейської служби України.

Оплата послуг/робіт здійснюється на підставі акту приймання виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт КБ-3. Допускається відстрочка платежу до 30 днів;

Відповідно до ст. 13. Бюджетного Кодексу України, п.2.1 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309, бюджетні фінансові зобов’язання здійснюються виключно в межах відповідних фактичних надходжень з урахуванням помісячного розпису.

Оплата за договором проводиться по мірі надходження бюджетних асигнувань виключно в межах відповідних фактичних надходжень з урахуванням помісячного розпису.

Замовник може затримати здійснення розрахунків, якщо надані послуги/виконані роботи не відповідають вимогам проектно-кошторисної документації або мають низьку якість чи дефекти.

Критерії вибору переможця – ціна 100 %

По закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації, Учасник, який займає перше місце в рейтингу позицій учасників, сформованому системою електронних торгів (без врахування дискваліфікованих / відхилених пропозицій), повинен протягом 3 днів надати на адресу Замовника пакет документів (прошитий, пронумерований та скріплений підписом   Учасника) згідно вимог тендерної документації (Додаток 5 до тендерної документації). У випадку, коли документацією процедури торгів /закупівлі вимагається подання копій – вони повинні бути завірені на кожній сторінці аркушу власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника з зазначенням посади, ПІБ, дати; у випадку подання документів розроблених безпосередньо Учасником – надаються у вигляді оригіналів, які повинні містити власноручний підпис керівника або уповноваженої особи учасника на кожній   сторінці.

Учасник — переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

Оскарження процедури закупівлі здійснюється відповідно норм статті 18 Закону.

 
3 Відхилення тендерних пропозицій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:

1) учасник:

— не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим пунктом 5 розділу ІІІ даної тендерної документації;

2) переможець:

— відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю;

— не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;

3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;

4)тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

 
  Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю  
 

1

 

 

 

 

Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги в разі:

—                відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;

—                неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;

—                порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;

—                подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;

—                допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;

—                відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:

—                якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

—                якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;

—                скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.

 
2 Строк укладання договору Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю  
3 Проект договору про закупівлю Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі (Додаток 3)  
4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Істотні умови договору зазначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною 4 статті 36 Закону.

Договір про закупівлю є нікчемним у разі:

—          його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону;

—          його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону;

—          його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.

Істотні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю передбачені ст. 180 Господарського кодексу України та відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»

 
5 Дії Замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.  
6 Забезпечення виконання договору про закупівлю Не передбачено

 

 

 

                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до тендерної документації

Тендерна пропозиція

(форма, яка подається учасником на фірмовому бланку (в разі його наявності).

Учасник не повинен відступати від даної форми.)

 

Відомості про учасника процедури закупівлі
Повне найменування учасника  
Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)  
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)  
Місцезнаходження  
Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні телефони)  
Найменування банку, що обслуговує учасника;

поточний (розрахунковий) рахунок;

МФО

 
Факс  
Електронна адреса  
Інша інформація  

 

Ми, (Назва Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт тротуарної доріжки з велосипедною смугою по вул. Михайлівська від житлового будинку №7 до ЗОШ №4 в м. Вознесенськ Миколаївської області» згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.

Вивчивши тендерну документацію, дефектні акти (Додаток 2), відомості ресурсів (Додаток 6), схеми (Додаток 7) та план дороги (Додаток 4) Замовника на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт тротуарної доріжки з велосипедною смугою по вул. Михайлівська від житлового будинку №7 до ЗОШ №4 в м. Вознесенськ Миколаївської області», ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даній тендерній пропозиції, на загальну суму (прописом):

 

Всього _______________________ грн., в т.ч. ПДВ ______грн.,

  1. Якщо ми будемо визнані переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір підряду на виконання робіт відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі проекту договору).
  2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас до закінчення зазначеного терміну.
  3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції торгів згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийняття будь-якої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  4. Ми гарантуємо, що виконання робіт має бути таким, що виключає негативний вплив на навколишнє середовище, а технічні, якісні характеристики відповідають встановленим законодавством нормам.

__________________________________________________________________________

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника

Додаток 5 до тендерної документації

 

ДОКУМЕНТИ

для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону

 

Пункти частини 1 ст. 17 Закону Встановлене документальне підтвердження
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

 

Довідка-підтвердження в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням відповідної інформації про те, що юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника про непритягнення фізичної особи, яка є учасником, або службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника за підписом уповноваженої особи учасника (суб’єкта господарювання), на бланку підприємства, з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комiтету України (www.amc.gov.ua) у розділі “Діяльність у сфері державних закупівель”, в якій учасник підтверджує, що   протягом останніх трьох років він не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4   частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника про відсутність або наявність судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи про те, що учасник не є банкрутом та те, що відносно учасника не порушено провадження у справі про банкрутство, стосовно порушення щодо учасника торгів провадження у справі про банкрутство, визнання банкрутом, перебування у процедурі банкрутства.
Пункти частини 2 ст.17 Встановлене документальне підтвердження
1) Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Довідка у довільній формі про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

 

 

 

Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*