«НІБУЛОН» УДОСКОНАЛИВ СИСТЕМУ БРОНЮВАННЯ КВИТКІВ та поінформував про ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВОДНИМ ТРАНСПОРТОМ ПАСАЖИРІВ ТА БАГАЖУ

16 липня 2017 року у зв’язку зі збоєм при бронюванні квитків на високошвидкісне пасажирське судно «НІБУЛОН Експрес – 2» за рейсом Кінбурнська коса – м. Миколаїв виникли проблеми з розміщенням усіх охочих пасажирів.

Пасажирські перевезення – нова справа для компанії «НІБУЛОН», адже ми стали першопрохідцем у розвитку водних перевезень в Україні. А тому набираємося досвіду і разом з вами відпрацьовуємо різні варіанти з метою пошуку та прийняття оптимальних рішень. За два місяці виконання нашою судноплавною компанією пасажирських перевезень прецедентів зі збоєм при бронюванні квитків не було. І коли на початку липня ми розпочали рейси на Кінбурнську косу, то найчастіше ми стикалися з тим, що  пасажири їхали лише в одну сторону, а у зворотній бік – мінімальна кількість людей. Ті, хто залишались, поверталися в будь-який інший час. У неділю 16 липня вийшло так, що люди, які раніше відправилися на косу, вирішили повернутися нашим наступним рейсом, на який попередньо вже забронювали квитки інші пасажири, що прибули на косу напередодні. Оперативно відреагувавши на цю ситуацію та урахувавши сприятливі погодні умови, адже командир судна дуже відповідально ставиться до правил безпеки, команда прийняла рішення безкоштовно забрати цих пасажирів, адже в такій ситуації ми не могли залишити на косі людей, яким ніде було спати і їсти. Були також вжиті всі заходи для забезпечення необхідних умов безпеки. Судно рухалося на звичайній для нього швидкості.

«Такі незручності пасажирам було набагато легше перенести, ніж, наприклад, добиратися додому на перекладних або взагалі залишитися на березі. Чи поводився б з ними так само в аналогічній ситуації інший перевізник? Як керівник компанії я хочу подякувати команді судна «НІБУЛОН Експрес – 2»  за відповідальність та оперативне прийняття рішення в нестандартній ситуації», – зазначив генеральний директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський.

Нагадаємо, що старт регулярних водних пасажирських рейсів компанією «НІБУЛОН» був даний цієї весни. Цей проект є проявом соціальної відповідальності компанії «НІБУЛОН», в який не закладено прибуток. Зокрема для  організації належного рівня причальної інфраструктури на Кінбурнській косі фахівці компанії збудували та встановили спеціальний плавучий причал для швартування пасажирських суден на підводних крилах вартістю 5 млн грн. Ця споруда дає можливість не порушувати екосистему та зберегти біорізноманіття національного природного парку «Білобережжя Святослава», а також створити комфортні умови для пасажирів.

На сьогодні компанією оперативно проводиться удосконалення системи бронювання квитків з метою запобігання виникнення подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо, що критикувати нашу компанію легко, але закликаємо всіх до конструктивної співпраці з метою удосконалення наших рейсів. Ми разом вчимося на таких ситуаціях.

З 17 липня 2017 року забронювати квитки на рейс можна буде не пізніше ніж за добу до його виконання. Бронювання квитків буде підтверджуватися смс-повідомленням з датою, часом та назвою рейсу,  а також кількістю квитків. У повідомленні також буде вказано унікальний номер замовлення. Використати своє бронювання пасажир зможе тільки при пред’явленні повідомлення з унікальним номером та паспорта не пізніше ніж за 20 хвилин до відправлення рейсу (це важливо, адже бронювання квитків безкоштовне та не передбачає попередньої передоплати).

Тільки за наявності такого повідомлення пасажиру гарантовано надається заброньоване місце. Інші пасажири розміщуються в порядку живої черги. Якщо ви запізнилися і не змогли прийти за 20 хвилин до відправлення, ваше бронювання скасовується. Це правило діє для всіх.


 

Нагадаємо, що детальну інформацію про час, місце, можливість бронювання квитків та вартість послуг, ви зможете отримати, зателефонувавши за номером (050) 394 74 83(з 08:00 до 20:00  без вихідних) або надіславши запит на ел. пошту: passflot@nibulon.com.ua.

Також уся інформація про пасажирські перевезення розміщена на офіційній сторінці компанії www.nibulon.com у розділі «Пасажирські перевезення».

Компанія «НІБУЛОН» також просить усіх висловити свою думку і бачення щодо організації рейсів або будь-яких інших пропозицій. Для нас важлива думка кожного. Допоможіть нам зробити пасажирські перевезення доступнішими та зручнішими для вас. Просимо вас із пропозиціями та відгуками звертатися на офіційну сторінку компанії «НІБУЛОН» у Фейсбуці: https://www.facebook.com/nibulonltd

Правила перевезень водним транспортом пасажирів та багажу

1. Документом, що підтверджує право пасажира на поїздку, є квиток (касовий чек).

2. Квиток виконує функцію договору між перевізником і пасажиром та дає право пасажиру використовувати поїздку виключно відповідно до даних, зазначених у квитку, квиток не може бути переданий третій особі. Придбання квитка свідчить про згоду пасажира з правилами перевізника.

3. При отриманні квитка пасажир повинен одразу перевірити правильність інформації, яка міститься в ньому, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі. Претензії, що пред’являтимуться пізніше, не розглядатимуться.

4. Квиток дійсний до кінця виконання рейсу.

5. Пасажир зобов’язаний пред’являти квиток для контролю.

6. Тарифи на проїзд встановлюються перевізником. Рішення про зміну тарифів, величину та умови їх застосування приймається перевізником самостійно.

7. Допускається ручна поклажа розміром не більше 30 х 30 х 50, яка повинна розташовуватися під сидінням пасажира.

8. При перевищенні вказаних лімітів щодо розмірів за багаж береться додаткова оплата, як за додатковий багаж. Додатковий багаж перевозиться за наявності вільного місця, за який береться повна оплата.

9. Перевізник не несе відповідальності за збереження і цілісність ручної поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні.

10. Перевізник не несе відповідальності за втрату або пропажу готівкових коштів, коштовностей, паспорта, цінних документів, а також інших цінностей, які знаходяться в салоні.

11. Перевізник не несе відповідальності за будь-які збитки, які виникли в пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху).

12. Дозволяється перевезення дітей віком до 6 років без права зайняття ними окремого місця.

13. Вартість квитка для дітей старше 6 років оплачується в повному розмірі.

14. Діти молодше 14 років без супроводу дорослих до посадки на судно не допускаються.

15. Пасажири, які знаходяться в нетверезому стані, не допускаються до посадки на судно.

16. На пасажирському судні дозволяється безоплатно перевозити 5 (п’ять) учасників бойових дій за один рейс за наявності посвідчення учасника бойових дій.

17. Перевезення тварин на борту судна дозволяється лише у встановленому законодавством порядку.

Пасажирам забороняється:

— під час руху відволікати увагу капітана судна;

— перешкоджати зачиненню дверей;

— розміщувати багаж у місцях, де він перешкоджає вільному пересуванню пасажирів по салону;

— здійснювати поїздку без оплати вартості або без пред’явлення посвідчення особи встановленого зразка (у разі наявності права на безоплатний проїзд);

— робити виправлення у квитку і передавати його іншій особі;

— користуватись аварійним обладнанням без потреби;

— порушувати громадський порядок;

— розпивання спиртних напоїв і куріння в салоні або туалетній кімнаті;

— ходити по салону і стояти в проходах під час руху;

— перевезення в ручній поклажі зарядженої (з набоями) зброї, смердючих, вогненебезпечних, їдких, отруйних, легкозаймистих, вибухових та інших речовин, а також речей, які можуть зіпсувати або забруднити речі інших пасажирів.

http://www.nibulon.com/news/ogoloshennya/nibulon-udoskonaliv-sistemu-bronyuvannya-kvitkiv.html

http://www.nibulon.com/news/ogoloshennya/pravila-perevezen-vodnim-transportom-pasazhiriv-ta-bagazhu.html

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*