Луков В.Д. взяв участь у круглому столі на тему: «Відновлення суднобудування та судноплавства України» у Верховній Раді

Захід відбувся 7 лютого о 14:00 у конференц-залі №2 будівлі Верховної Ради України.

У заході, який провело міжфракційне депутатське об’єднання «За розвиток річок України», взяли участь народні депутати, Міністр інфраструктури Володимир Омелян, представники міністерств, представництва ЄС в Україні, міжнародних установ, IFC, EBRD, голови обласних та районних адміністрацій, науковці.

141433

Голова міжфракційного об’єднання, народний депутат Андрій Вадатурський, відкриваючи засідання, зазначив: «ми ставимо перед собою такі пріоритети: зробити річку привабливою, створити робочі місця у судноплавстві та суднобудуванні, будувати судна на українських заводах».

141605

Він нагадав, що мова йде про пакет законопроектів за реєстр. №№673267336734щодо стимулювання суднобудування за аналогією з літакобудуванням, вже прийнятим Верховною Радою, та законопроекти за реєстр. №№2475а2475а-36735 щодо відміни акцизів на пальне і відновлення привабливості річки.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян зазначив, що відсутність закону про внутрішній водний транспорт стримує судноплавство на внутрішніх шляхах і блокує розвиток логістики в цілому. Згідно з останніми дослідженнями експертів Світового банку, європейських фахівців, логістика в Україні на 40% дорожча, порівнюючи з країнами-членами ЄС.

141610

«З прийняттям закону річковий транспорт стане на 50% дешевшим за залізничний і це ще більше розвантажить автомобільні дороги від тих вантажів, які перевозяться ними сьогодні. Є глибока зацікавленість у всієї міжнародної спільноти, міжнародних фінансових корпорацій, компаній та банків, а також це є умовою нашої інтеграції в ЄС», — додав урядовець.

Він нагадав, що цей закон обговорюється вже більше чотирьох років, дискусія триває з 2014 року, але ми й досі не дійшли того компромісу, щоб отримати за нього в залі Верховної Ради 226 голосів.

Міністр висловив сподівання, що за підсумками сьогоднішнього обговорення, цей закон буде проголосований у Верховній Раді.

Учасники заходу під час круглого столу обговорили запитання: як відновити привабливість річки, чи варто Україні запускати офшорні судна з іноземними екіпажами, чи є можливість відродити національне суднобудування, хто вже сьогодні може вже ефективно утримувати річки: Укрводшлях, Адміністрація морських портів чи варто створювати державне підприємство, хто з них вже сьогодні може забезпечувати повне фінансування річки без додаткових зборів, як гарантувати розміщення замовлень на суднобудівних заводах України і що потрібно для того, щоб допомогти нашим суднобудівельникам повноцінно запрацювати.

 

8 комментарии

  1. БЫВАЛЫЙ

    Ще там лукавого не хватало. І з якого боку приліпився, невже Вадатурський з собою привіз для піару? Це вже перебор. Замість того , щоб містом займатися він по круглим столам роз»їзджає. Щось про Сметану промовчали , мабудь чемодан Лукова стереже .

    • Сметана поступил на курсы юнг, скоро с Путием в бескозырках по городу шастать будут

    • А еще матроса Папая-Пилипенко забыли с собой взять на конференцию у него и медаль есть «За дальний поход», наверное,за поход на судне типа «Ракета» из Николаева в Вознесенск, и парень на вид здоровый можно также использовать его в качестве морского буксира

  2. Реально мер неадекват полнейший смотрю одну из сессий горсовета, депутаты обращаются к нему по поводу поднятия воды в Александровском водохранилище -не наша справа,не наша компетенция, Буг не протикае через мисто. Так че ты туда поперся на эту конференцию, с каких это пор Вознесенск стал городом корабелов?, какие корабли ты здесь собираешся строить?
    На сессии заявляешь одно депутатам, а в Киеве другое, так извините верблюдов тоже называют кораблями пустыни, тогда Вам уважаемый мер в МинАпк с просьбой,чтобы Вас отправили в командировку к бедуинам для перенимания опыта-во придурок

  3. Administrator

    Я не фанат Лукова. Но на этом круглом столе, обсуждали не только судостроение, НО И СУДОПЕРЕВОЗКИ, в том числе и пассажирские.
    И если Луков привезёт от туда рейс ракеты скажем Вознесенск-Одесса или др., в том числе и от гос. судо перевозчиков (не один Нибулон занимается перевозками), или деньги на причал- ТО ТОГДА ЕМУ БРАВО.
    А если нет, то тогда у оппозиции все карты, чтоб его чмыр…ить за пустые командировки.
    Весь вопрос в результате. Будет результат, мэр молодец, нет результата командировки смешать его с говном, за неэффективность.

  4. БЫВАЛЫЙ

    Я так подозреваю что его смешают с говном рано или поздно за такую заботу о членах громады. Вопрос времени,не помогут и инновации.

  5. Ви , что уже все по забывали когда Луков говорил, что развитие бизнеса в Вознесенске это не его дело, но почему=то если развитие бизнеса, экология и другие вещи это не его дело, тогда зачем он поперся на эту встречу по судостроению, где судостроение и где Вознесенск?
    Если уже хочешь создать какой-то стартап ,то пускай эти профффффесионалы которых набрал Луков занимаются вязанием носков и тогда получают премию по 160 процентов. Уже забрехался по самые не могу. и то он сделал и то, а оказывается заводили деньги в город, строили обьекты социальной сферы совсем другие люди, а он только фотографировался (прям фотомодель 90-60-90)
    А вы вообще видели сколько проголосовали в Фейсбуке для украинской правды за его инновации?
    Если честно то я не могу понять Т.Балабушко самодостаточный человек, бизнесмен, что у ней может быть общего с Луковым с его бредом? ну понятно Черноморец, матрос Папай-Пилипенко, ну она же умная женщина? Подвергаея себя риску собирала деньги на больницу,а этот просто фотографировался и давал интерьвью

  6. БЫВАЛЫЙ

    РЕКРУТ не в бровь ,а в глаз !

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*