Чи відповідає зразковим вимогам ЦНАП міста Вознесенська?

Яким має бути зразковий ЦНАП?

Чи відповідає цим вимогам ЦНАП міста Вознесенська?

Редакція сайту пропонує залишити свої думки з цього приводу в коментарях.

Фахівці з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми “U-LEAD з Європою” зробили якісний аналіз існуючої системи ЦНАП в Україні та сформулювали ключові критерії, яким повинна відповідати публічна установа, якщо вона називається ЦНАП.

                                            ( див.інфографіку «ЦНАП чи фікція ?»)

 

Експерти сформулювали й найпомітніші проблемні питання більшості ЦНАП в Україні, а саме:   

  • недостатній перелік адміністративних послуг, які надаються в ЦНАП,
  • низька інформативність та зручність сайтів ЦНАП,
  • недостатня якість інформаційних карток,
  • відсутність можливості проведення оплати в разі необхідності за адмінпослуги у більшості ЦНАП,
  • непристосованість багатьох ЦНАП для осіб з інвалідністю,
  • недостатня увага питанням підвищення кваліфікації персоналу,
  • неефективне навантаження на одного працівника ЦНАП.

В особистий онлай кабінет  Вознесенського ЦНАПУ, можна зайти, через →ПОРТАЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

http://e-admin.mk.gov.ua

 

screenshot_1screenshot_2

screenshot_7

screenshot_3screenshot_4

 

Кількість послуг, що надається районним ЦНАПом більша за кількість послуг у міського.

screenshot_5screenshot_6

На  НА ЧЕРГОВУ 50 СЕСІЮ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 16 ЛЮТОГО

2018 року виноситься проект рішення:

Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську .

УКРАЇНА

ВОЗНЕСЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

Від   лютого 2018 р. №                                                                     сесія           скликання

м. Вознесенськ

Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську

З метою впорядкування переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Вознесенської міської ради та територіальними органами центральних органів виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг у м.Вознесенську відповідно до частини шостої, сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги»,  Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», пункту 8 Положення про Центр надання адміністративних послуг к м. Вознесенську, затвердженого рішенням Вознесенської міської ради від 16.08.2013 № 8 (зі змінами від 22.04.2016 № 15, від  17.11.2017 №6, від «____»____________ 2018), 15 Регламенту Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську, затвердженого рішенням Вознесенської міської ради від 13.12.2013 р. № 21 (зі змінами від 26.12.2014 №31, від 18.03.2016 № 16, від 17.11.2017 № 7 від «____»____________ 2018), керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Вознесенська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

1.Внести зміни до  Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську (далі – Перелік), затвердженого рішенням Вознесенської міської ради від 18.11.2016 № 5, виклавши його в новій редакції.

  1. Виконавчим органам Вознесенської міської ради, що забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до Переліку, протягом 15 календарних днів з дня прийняття цього рішення, переглянути та подати управлінню надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради оновлені інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг.
  1. Рішення набирає чинності з 01 березня 2018р.
  1. 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, правопорядку та зв’язків з громадськістю (Кондратєнкова Ю.М.).

Міський голова                                                                                             В.Д.Луков

 

За матеріалами https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2397475-eksperti-sformuluvali-pat-klucovih-kriteriiv-dla-centriv-adminposlug.html

 

 

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*