Не пропусти

Оголошено тендер на термомодернізацію будівлі Поліклініки Вознесенської лікарні

 

У Проекті Європейського Союзу «Зниження рівня енергоспоживання в будівлях лікарні м. Вознесенську”, який реалізується у будівлях поліклініки та педіатрії Вознесенської центральної районної лікарні оголошено конкурс із відбору виконавця робіт з комплексної термомодернізації будівлі Поліклініки.

screenshot_1screenshot_2

Замовник виконання робіт та виконавець Проекту ЄС Фундація ПАУСІ ставить за мету знайти виконавця робіт, який відповідатиме високим критеріям якості, які встановлені Європейським Союзом для Проектів, врахувати всі вимоги, визначені у завданні та дотримуватися термінів виконання робіт.

Ознайомитися із оголошенням на закупівлю « «Капітальний ремонт – енергоефективна модернізація будівлі поліклініки Комунальної установи «Вознесенська центральна районна лікарня», розташована у місті Вознесенськ Миколаївської області на вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26» у системі Прозорро можна за посиланням — https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-14-000558-a

Кінцевий термін прийому пропозиції – до 29 червня 2018 року.

Передтендерна зустріч на об’єкті впровадження – 19 червня 2018 року.

screenshot_3

Довідково: З 1 вересня 2015 року Фундація ПАУСІ офіційно розпочала реалізацію проекту “Зниження рівня енергоспоживання в будівлях лікарні м. Вознесенську”. Метою зазначеного Проекту є активізація виконання Плану дій зі сталого енергетичного розвитку в м. Вознесенськ, демонстрація можливостей здійснення подібних проектів в рамках Угоди мерів, досягнення скорочення енергоспоживання до 72% в будівлях Вознесенської міської лікарні. Проект фінансується за кошти Європейського союзу з частковим фінансуванням Вознесенської міської ради.

https://www.facebook.com/paucieeprogram

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Тендерного комітету

протокол № 2

від  14 червня  2018 року

 

Голова Тендерного комітету

 

К.В. Плоский

                  м.п.

 

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 

предмет закупівлі:

«Капітальний ремонт – енергоефективна модернізація будівлі поліклініки Комунальної установи «Вознесенська центральна районна лікарня», розташована у місті Вознесенськ Миколаївської області на вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26»

 

код ДК 021:2015 – 45300000-0 (Будівельно-монтажні роботи)

 

м.Київ

2018рік

ЗМІСТ

Загальні положення.

  1. Терміни, які вживаються в тендерній документації.
  2. Інформація про замовника торгів.
  3. Процедура закупівлі.
  4. Інформація про предмет закупівлі.
  5. Недискримінація учасників.
  6. Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано і зазначено ціну тендерної пропозиції.
  7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції.

Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації.

  1. Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації.
  2. Унесення змін до тендерної документації.

Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.

  1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
  2. Забезпечення тендерної пропозиції.
  3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
  4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
  5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
  6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
  7. Інформація про субпідрядника.
  8. Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником.

Подання та розкриття тендерної пропозиції.

  1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
  2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції

Оцінка тендерної пропозиції.

  1. Перелік критеріїв оцінки тендерної пропозиції.
  2. Інша інформації.
  3. Відхилення тендерних пропозицій.

Результати торгів та укладення договору про закупівлю.

  1. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
  2. Строк укладання договору.
  3. Проект договору про закупівлю.
  4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
  5. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю.
  6. Забезпечення виконання договору про закупівлю.

Додаток 1. ФормаТендерна пропозиція учасника”

Додаток 2.  Порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції

Додаток 3.1 Технічні вимоги до предмета закупівлі

Додаток 3.2 Кошториси

Додаток 4. Проект Договору «енергоефективної модернізації будівлі»

Додаток 5. Кваліфікаційні критерії

Додаток 6. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону

Додаток 7. Гарантійний лист від учасника, про те, що в учасника відсутні підстави для виключення його з участі у процедурі закупівлі, що передбачені згідно вимог Європейського Союзу

 

 

Загальні положення
1 2 3
1 Терміни, які вживаються в тендерній документації Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015   № 922-VIII .
2 Інформація про замовника торгів
2.1 Повне найменування

Міжнародна громадська організація «Фундація польсько-української співпраці ПАУСІ»

2.2 Місцезнаходження 04070 м.Київ, вул. Іллінська, 18 оф.1
2.3 Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками Гусєв В’ячеслав Леонідович — секретар тендерного комітету,  директор програми з енергоефективності Фундації польсько-української співпраці ПАУСІ

тел. +38-067-384-60-09 (для дзвінків з 10 до 17 години)

е-mail: Pauci.energy@gmail.com

 

3 Процедура закупівлі допорогові закупівлі
4 Інформація про предмет закупівлі
4.1 Назва предмета закупівлі  

«Капітальний ремонт – енергоефективна модернізація будівлі поліклініки Комунальної установи «Вознесенська центральна районна лікарня», розташована у місті Вознесенськ, Миколаївської області на вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26»

 

4.2 Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) не передбачається.
4.3 Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце виконання робіт:

вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26, м. Вознесенськ, Миколаївська область.

Види та обсяги виконання робіт відображені у проектно-кошторисній документації (Додаток 3 до цієї тендерної документації).

4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)  

до 1.11.2018року

5 Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах

 

6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції

 

 

Валютою тендерної пропозиції є гривня.

 

7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів російською мовою, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо).

Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо Учасником, можуть бути складені українською або російською мовами. У разі надання Учасником будь-яких інших документів, складених іноземною мовою, окрім російської, тендерна пропозиція Учасника повинна містити документ мовою оригіналу з обов’язковим їх перекладом українською мовою.

Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію викладену англійською або російською мовами.

Переклад повинен бути засвідчений підписом та печаткою учасника (якщо учасником є фізична особа, яка не має печатки, – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації
1 Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснення .

Учасник має право отримати електронну версію Проектної документації (з проектними рішеннями та кресленнями) шляхом офіційного письмового звернення на електронну пошту замовника торгів, що зазначена у п.2.3 тендерної документації.

 

2 Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.

Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. .

Зазначена інформація оприлюднюється замовником  протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень .

Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції

* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, та за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями в форматі .pdf, .jpeg, .png (забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб) нижчезазначених документів:

1)“Тендерна пропозиція”, яка складена і заповнена за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації.

“Тендерна пропозиція” повинна містити точну і повну інформацію про роботи, що пропонуються. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.

Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 4 до тендерної документації.

Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на надання всіх видів та обсягів робіт, передбачених тендерною документацією.

Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.

2) “Договірна ціна” з розрахунками, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;

3) інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком наведеним у пункті 5 цього Розділу тендерної документації;

4) інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно переліку наведеного в пункті 5 цього Розділу тендерної документації;

5) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), згідно переліку наведеного в пункті 6 цього Розділу тендерної документації).

6) документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:

 

— для керівника учасника – копії протоколу або виписки з протоколу зборів засновників, наказу про призначення (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) або іншого документу, що підтверджує повноваження керівника учасника;

— для іншої посадової особи учасника – довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або  протоколу зборів засновників та наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) та/або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.

7) свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;

8) свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку;

9) паспорту – для фізичної особи;

10) довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру/коду – для фізичної особи;

11) довідки про взяття на облік платника податків (у разі наявності);

12) статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі їх наявності)

13) лист в довільній формі – погодження з проектом договору  та  підписаний проект договору (Додаток 4.1 та Додаток 4.2 до тендерної документації);

14) інформацію, в якій зазначено що технічні,  якісні  характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів  із  захисту довкілля.

15) Сертифікати відповідності, які учасник планує застосувати на об’єкті, а саме:

·         Плити теплоізоляційні із мінеральної вати;

·         Гідроізоляційні матеріали

16) Сертифікати відповідності та протоколи випробувань, які учасник планує застосувати на об’єкті, а саме:

·         Віконні та дверні блоки;

·         Систему вентильованого фасаду

17) Дозвіл ДержПраці на виконання висотних робіт

18) Гарантійний лист від учасника, про те, що в учасника відсутні підстави для виключення його з участі у процедурі закупівлі, що передбачені згідно вимог Європейського Союзу (згідно Додатку 7 Тендерної документації)

Копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені Учасником належним чином.

(Наприклад,  копії документів отриманих Учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії  завіряються Учасником, після чого робиться кольорова сканкопія документа та завантажується в електронну систему закупівель).

Оригінали документів, створені Учасником (довідки, листи, договори, інструкції та ін.), підписуються уповноваженою особою Учасника, після чого скануються та завантажуються в електронну систему закупівель.

Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає додати учасник.

Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді.

Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду.

Документи тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на сканованих документах, що розміщуються учасником в Системі.

Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.

Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.

Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.

2 Забезпечення тендерної пропозиції НЕ вимагається

 

 

3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Відсутні
4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції.

Учасник має право:

—                      відхилити таку вимогу, погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.

5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі):

1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:

довідка учасника за формою наведеною у Додатку 5, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання умов договору (з відповідною інформацією).

2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:

довідка за формою наведеною у Додатку 5, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника, з інформацією щодо досвіду виконання учасником подібних чи аналогічних за характером, видами та складністю замовлення договорів. До довідки додається копії не менше 2 договорів за останні 5 роки з усіма додатками, завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки, листи відгуки від замовника та копії документів, що підтверджують  виконання даних договорів (акти виконаних робіт тощо).

3) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

довідка за формою наведеною у Додатку 5, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника, з інформацією наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (з відповідною інформацією)

Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється.

Учасник у складі тендерної пропозиції подає інформацію у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції на підставі статті 17 Закону, зазначену у Додатку 6:

Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, зазначених у               Додатку 6.

Також переможець процедури закупівлі разом з вищезазначеними документами надає замовнику остаточну “Тендерну пропозицію” за результатами електронного аукціону, за формою Додатку 1 до тендерної документації та остаточну “Договірну ціну”, завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника.

 

6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.

Обсяги та види робіт в тендерній пропозиції учасника повинні повністю відповідати обсягам та видам робіт передбачених  Додатком 3.1 та Додатком 3.2 до цієї тендерної документації, завантажений окремим файлом.

Усі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або типи предмету закупівлі, джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент».

Тендерна пропозиція учасника, яка містить не повний перелік видів та обсягів робіт, передбачених в технічному завданні Додаток 3.1 та Додаток 3.2, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції учасник подає пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій (в т. ч. пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) мають подаватися за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій:

 

Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт

_____________________________________________________________________________

(заповнюється для кожного субпідрядника у разі залучення учасником субпідрядників до виконання робіт

 

Повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код для фізичних осіб) субпідрядника Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтовна вартість робіт субпідрядника, сумою (грн.) та у відсотках (%) до вартості договору про закупівлю

 

Датовано: “____” ________________ 20__ року   _____________________________________________________

   [Підпис]                [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника]

М.П. (у разі наявності печатки)

 

У разі відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій, Учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її наявності) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій.

7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код для фізичних осіб) кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою наведеною в п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»  тендерної документації.
8 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Подання та розкриття тендерної пропозиції
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до  29 червня 2018 року до 12.00 за київським часом

Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.

Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.

 

2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.

 

3 Інформаційнаа зустріч Інформаційна зустріч для зацікавлених компаній-учасників відбудеться на об’єкті впровадження  19 червня  2018 року о 12.00 за київським часом .

Під час інформаційної зустрічі зацікавленим учасникам будуть презентовані основні технічні/проектні рішення та продемонстрована проектна документація, надані відповіді на запитання щодо технічного впровадження проекту.

Зустріч супроводжується керівником проекту та розробником проектної документації (проектувальником).

 

Оцінка тендерної пропозиції
1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.

Критеріями оцінки тендерних пропозицій є : Ціна

Ціна тендерної пропозиції учасника складається з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.

Для проведення електронного аукціону ціни / приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна / приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.

У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни / приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції.

Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни.

2 Інша інформація Роботи, що зазначені в цій тендерній документації  виконуватимуться в рамках реалізації Проекту Європейського Союзу «Зниження рівня енергоспоживання в будівлях лікарні в          м. Вознесенську», який реалізується за контрактом від 29.12.2014 р. ENPI/2014/342-309 та Договору про партнерство між Фундацією ПАУСІ та Вознесенською міською радою, затвердженого рішенням сесії Вознесенської міської ради від 24.07.15 №7.

Оплата Замовником робіт, що будуть виконуватись за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги, буде здійснюватися без врахування ПДВ відповідно до Реєстраційної картки проекту № 3272 від 21.07.2015 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.Переможець повинен бути готовим та мати бажання пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (зі змінами та доповненнями), відповідно до Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006 року

У разі наявності у Переможця пільг з оплати ПДВ він має надати посилання на норми законодавства, що стосуються таких пільг, або свідоцтва, які б засвідчували ці пільги.

За ризик недотримання (не проходження) процедур отримання звільнення від сплати податків буде відповідальним переможець процедури закупівлі.

Учасник самостійно одержує всі необхідні дозволи, ліцензії, сертифікати (у тому числі експортні та імпортні) на товари, які пропонується надавати за договором, та інші документи, пов’язані з поданням його тендерної пропозиції, та несе всі витрати на їх отримання.

Будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.

Загальна вартість тендерної пропозиції повинна бути остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень.

Правило національності та походження

Участь у тендерних процедурах (процедурах державних закупівель) відкрита на рівних умовах для всіх фізичних та юридичних осіб, законно створених у державі-члені або країні, території або регіоні, які вказані та/або дозволені Фінансовими положеннями та базовими актами, який регламентують програму допомоги, за якою фінансується грант. Учасники тендеру (держзакупівлі) повинні вказати країну свого громадянства у своїх тендерних пропозиціях і надати стандартне підтвердження громадянства відповідно до національного законодавства.

Якщо цього вимагає базовий акт або інший відповідний документ, учасник тендеру повинен довести походження матеріалів, придбаних на кошти гранту. Термін «походження» визначається у розділі 2 Правила (ЕС) №450/2008 Європейського парламенту і Ради від 23 квітня 2008 р., де викладається Митний кодекс ЄС (Оновлений митний кодекс). Щодо обладнання та транспортних засобів при ціні покупки за одиницю понад 5000 євро підрядники повинні надати докази походження Бенефіціару(ам) не пізніше часу, коли виставлений перший рахунок-фактура. Сертифікат походження повинен бути складений компетентними органами країни походження матеріалів і повинен відповідати правилам, викладеним у відповідному законі Європейського Союзу.

3 Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Додатком 5 цієї Тендерної документації;

2) переможець:

— відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

— не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;

3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, а саме:

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

— він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

— відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

— службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;

— суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);

— фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

— службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

— тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;

— учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;

— у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань»;

— юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.

 

Результати торгів та укладання договору про закупівлю
1 Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися  Замовник відміняє торги в разі:

— відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;

— подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій;

— допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій;

— відхилення всіх тендерних пропозицій .

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:

— якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;

— скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.

2 Строк укладання договору Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Усім іншим учасникам Системою автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.

 

3 Проект договору про закупівлю Проект договору про закупівлю наведено у Додатку 4 до тендерної документації.

 

УВАГА!!! Остаточний платіж – 30% (тридцять відсотків) залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт за цим Договором здійснюється Платником на користь Виконавця після прийняття Об’єкта в експлуатацію згідно з чинним законодавством та після моніторингової перевірки Об’єкта експертами від Європейського Союзу. Платіж здійснюється не пізніше ніж через 240 (двісті сорок ) календарних днів після підписання актів виконаних робіт.

 

4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Учасник — переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.

 

5 Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, або остаточної “Тендерної пропозиції” та остаточної “Договірна ціна”, за результатами електронного аукціону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
6 Забезпечення виконання договору про закупівлю Забезпеченням  виконання  Договору  про  закупівлю  має бути надане у формі оригіналу безвідкличної банківської гарантії у розмірі 5% від вартості (ціни) Договору про закупівлю .

Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 р. № 41/10321.

Банківська установа, що надає Переможцю банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.

Оригінал безвідкличної банківської гарантії Переможець повинен надати Замовнику протягом 20 календарних днів після підписання Договору про закупівлю.

Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Міжнародної громадської організації “Фундація польсько-української співпраці “ПАУСІ” (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання Виконавцем (далі – Принципал) своїх обов’язків, пов’язаних з виконанням Договору про закупівлю.

Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання Договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця, не компенсуються Замовником.

Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються Договору про закупівлю, надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.

Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.

Строк дії забезпечення виконання умов Договору про закупівлю повинен бути не меншим строку дії Договору про закупівлю.

 

Забезпечення не повертається Замовником Виконавцеві в разі:

— невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Виконавцем за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення виконання робіт; за порушення умов зобов’язання щодо якості робіт.

— дострокового  розірвання  Замовником  Договору  про  закупівлю  у  випадку,  якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю;

— дострокового розірвання Виконавцем Договору про закупівлю (якщо це передбачено Договором про закупівлю)

Право щодо не повернення Виконавцеві забезпечення виконання договору виникає у замовника в момент настання будь -якого з випадків не виконання (неналежного виконання) Виконавцем умов Договору про закупівлю.

Факт невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно, документами що свідчать про прострочення виконання робіт або виконання робіт неналежної якості, тощо.

Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Виконавцем зобов’язань за договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи з дати його складання, направляється Замовником Виконавцеві.

Починаючи з дати направлення Виконавцеві письмового повідомлення про  невиконання (неналежне виконання) Виконавцем зобов’язань за Договором про закупівлю, Замовник набуває право власності на забезпечення  виконання  Договору  про  закупівлю.

Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору про закупівлю після належного виконання Виконавцем Договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними.

Замовник повертає Виконавцеві забезпечення виконання умов Договору протягом п’яти банківських днів з моменту підписання актів приймання-передачі на весь обєм робіт згідно Договору про закупівлю або з моменту визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними

 

 

1 комментарий

  1. УВЛЕКАТЕЛЬНОЕ СООБЩЕНИЕ. КОРОТКО И ПО СУЩЕСТВУ. РЕСПЕКТ АВТОРУ

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан.