Не пропусти

ЗОШ №3 ліквідовується, замість неї буде створено навчально-виховний комплекс, з диттячим садочком та шкільними класами

 

ЗОШ №3 ліквідовується, замість неї буде створено навчально-виховний комплекс, з диттячим садочком та шкільними класами.

Таке рішення планують ухвалити депутати на сессії міської ради 23 червня 2017р.

«Про створення навчально-виховного комплексу на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області«.

1-e-veresnya

voz.gov.ua/js/tinymce/uploads/other/32p_7_23.06.2017.rar

УКРАЇНА

ВОЗНЕСЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

Від 23 червня 2017 р. № ___                                                          __ сесія VII скликання

 

м. Вознесенськ

 

Про створення навчально-виховного комплексу на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області

 

 

З метою реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, відповідно до статей 89, 90 Цивільного кодексу України, статей 4, 14, 15, частини четвертої статті 17 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», статті 14, частини шостої статті 18, частини п’ятої статті 36 Закону України «Про освіту», частини третьої статті 9 «Про загальну середню освіту», частини третьої статті 12 Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад — дошкільний навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року №306, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №778, Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року №305, керуючись пунктом 30 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Вознесенська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Створити на базі діючої Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області навчально-виховний комплекс, перейменувавши Вознесенську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області у Вознесенський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 3 – дошкільний навчальний заклад №3» Вознесенської міської ради Миколаївської області (код ЄДРПОУ 25877342).

 

  1. Затвердити Статут Вознесенського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 3 – дошкільний навчальний заклад №3» Вознесенської міської ради Миколаївської області, що додається.

 

  1. Керівнику Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області (Осипова Т.М.) подати документи державному реєстратору для проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціальної політики, освіти, культури, молоді та спорту (Плохотний О.М.)

 

Міський голова                                                                                           В.Д. Луков

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення міської ради «Про створення навчально-виховного комплексу на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області»

 

  1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення Ради

 

Відповідно до Закону України «Про освіту» для задоволення освітніх потреб населення можуть створюватися навчально-виховні комплекси «дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад — дошкільний навчальний заклад». З метою збільшення відсотку охоплення дітей дошкільною освітою пропонується на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Вознесенської міської ради Миколаївської області створити навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступеня № 3 – дошкільний навчальний заклад №3».

В місті функціонує 12 дошкільних закладів, в яких виховується 1602 дитини. Має місце перевантаження груп, так на 100-а місцях виховується 150 дітей. Єдиний дошкільний навчальний заклад, який діє на території району Болгарка це КДНЗ №6 «Любисток» проектна потужність якого – 51 місце, проте даний заклад відвідує 125 вихованців, що значно перевищує норми наповнюваності закладу. З причини перевантаження КДНЗ №6 значна кількість батьків вимушена водити своїх дітей в дошкільні заклади, які розташовані в центрі міста. Тому актуальним залишається питання відкриття дошкільного підрозділу.

 

  1. Мета і завдання прийняття рішення Ради

Основною метою проекту рішення Ради є створення дошкільного підрозділу, розрахованого на 2 вікові групи наповнюваністю по 20 дітей, приведення наповнюваності ДНЗ у відповідність до норм Закону України «Про дошкільну освіту», підвищення якості освітніх послуг, що надаються громаді міста, створення належних умов перебування дітей у навчальних закладах.

 

  1. Загальна характеристика і основні положення проекту рішення Ради.

Створення навчально-виховного комплексу планується на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Вознесенської міської ради Миколаївської області, тому рішенням також пропонується змінити назву закладу та затвердити Статут в новій редакції.

 

  1. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання.

У даній сфері суспільних відносин діють такі нормативно-правові акти: Конституція України, Цивільний кодекс України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про місцеве самоврядування в Україні», постанова Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року №306 «Про затвердження Положення про навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад — дошкільний навчальний заклад», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №778, Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року №305, iнші нормативно-правові акти у даній сфері.

 

  1. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття рішення Ради.

Прийняття рішення Ради буде сприяти збільшенню відсотка охоплення дітей дошкільною освітою, поліпшенню умов для соціальної адаптації, соціальної захищеності дітей.

У зв’язку з прийняттям даного рішення та створенням дошкільного підрозділу будуть введені додаткові ставки:

— практичний психолог – 0,5;

— вихователь ДНЗ – 3,6;

— музичний керівник – 0,5;

— інструктор з фізкультури – 0,25;

— підсобний робітник – 0,5;

— прибиральник службових приміщень – 0,5;

— кухар – 1,5;

— помічник вихователя – 2,3;

— кастелянка – 0,25;

— машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни) – 0,5;

— електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування – 1;

— гардеробник – 1.

Всього – 12,4 ставки.

За попереднім приблизним розрахунком необхідність додаткового фінансування до кінця 2017 року (за 4 місяці) складає:

— на заробітну плату – 182 959,04 грн.;

— нарахування на заробітну плату – 40 251,00 грн.;

— оплата комунальних послуг (вода, нечистоти, електрична енергія) – 98781,00 грн.

Всього – 321 991,04 грн. Із них: кошти освітньої субвенції – 101 144,45 грн.; кошти місцевого бюджету – 220 846,59 грн.

  1. Інформація про оприлюднення даного проекту рішення.

 

           Проект рішення міської ради «Про створення навчально-виховного комплексу на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Вознесенської міської ради Миколаївської області», разом з даною пояснювальною запискою, розміщено на інформаційному інтернет — порталі міста Вознесенська 22.05.2017 року.

 

  1. Суб’єкт подання – Кожухаренко І.В., заступник начальника Управління – начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Управління освіти Вознесенської міської ради.

 

 

Керівник суб’єкта подання

 

Начальник Управління освіти

Вознесенської міської ради                                                                       С.В.Кисільова

ПОГОДЖЕНО                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління освіти                                                           Рішення міської ради

Вознесенської міської ради                                                        від 23.06.2017 №__

від 22.05.2017 № 363

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

 

ВОЗНЕСЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ

«ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНЯ № 3 – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 3»

ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Вознесенськ

2017рік

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  1. Вознесенський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 3 — дошкільний навчальний заклад № 3» Вознесенської міської ради Миколаївської області (далі – НВК), створений на базі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області за рішенням Вознесенської міської ради, знаходиться у комунальній власності Територіальної громади м. Вознесенська.

 

  1. Повна назва закладу: Вознесенський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 3 — дошкільний навчальний заклад № 3» Вознесенської міської ради Миколаївської області.

Скорочена: Вознесенський НВК «ЗОНЗ І-ІІІ ст. №3 — ДНЗ №3».

 

  1. Місцезнаходження НВК: 56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Тітова, 4, тел. 4-32-45.

 

  1. Засновником НВК є Територіальна громада міста Вознесенська Миколаївської області в особі Вознесенської міської ради.

Засновник здійснює фінансування НВК, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

 

  1. НВК підзвітний та підконтрольний засновнику та підпорядковується Управлінню освіти Вознесенської міської ради (далі — Управління освіти).

 

  1. НВК є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку, штампи, ідентифікаційний код.

 

  1. Головною метою НВК є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти.

 

  1. Головними завданнями НВК є:

забезпечення реалізації права громадян на доступність і безоплатність дошкільної та повної загальної середньої освіти;

виховання громадянина України, основних норм загальнолюдської моралі;

виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

формування і розвиток творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості;

виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свободи людини і громадянина, почуття власної гідності, формування основних норм загальнолюдської моралі, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

розвиток особистості учнів, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду

реалізація права учнів на вільне формування світоглядних переконань;

виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей;

створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

створення умов для здобуття дітьми дошкільного віку, учнями безперервної загальної середньої освіти у обсязі державних стандартів дошкільної та загальної середньої освіти.

 

  1. НВК у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Положенням про дошкільний навчальний заклад, Положенням про навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад, загальноосвітній навчальний заклад — дошкільний навчальний заклад», іншими нормативно-правовими актами, цим Статутом.

 

  1. НВК самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та цим Статутом.

 

  1. НВК несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

безпечні умови освітньої діяльності;

дотримання державних стандартів дошкільної та повної загальної середньої освіти;

дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;

дотримання фінансової дисципліни.

 

  1. У НВК визначена українська мова навчання, спілкування, оформлення НВК та ведення документації.

 

  1. НВК має право:

проходити в установленому порядку державну атестацію;

визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу;

визначати варіативну частину робочого навчального плану загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 3 за погодженням з Управлінням освіти;

в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;

проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;

отримувати благодійні внески (кошти і матеріальні цінності ) від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб у спосіб, визначений законодавством;

залишати у своєму розпорядженні та використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України;

розвивати власну соціальну базу;

розробляти та впроваджувати за погодженням з Управлінням освіти Концепції розвитку дошкільного закладу;

реалізовувати освітні програми та надавати освітні платні послуги на договірній основі за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України (відмова батьків або осіб, які їх замінюють, від запропонованих додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування дитини із НВК).

 

  1. Взаємовідносини НВК з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними на підставі чинного законодавства.

 

  1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться у порядку, встановленому чинним законодавством.

 

  1. НВК здійснює соціально-педагогічний патронат сім’ї з метою забезпечення умов для здобуття дошкільної освіти дітьми дошкільного віку.

 

  1. НВК складається з двох підрозділів: дошкільного та шкільного.

Дошкільний підрозділ забезпечує належний рівень дошкільної освіти дітей віком від трьох до шести (семи) років відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. У складі шкільного підрозділу можуть бути групи продовженого дня.

Шкільний підрозділ забезпечує відповідний рівень загальноосвітньої підготовки учнів згідно з вимогами Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

 

  1. Платні послуги у дошкільному та шкільному підрозділах можуть надаватися відповідно до діючого законодавства та нормативних документів.

 

  1. У НВК не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій та релігійних організацій.

 

  1. На території НВК забороняється вживання спиртних напоїв, наркотичних речовин, паління, перебування сторонніх осіб.

 

  1. КОМПЛЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ

 

Комплектування дошкільного підрозділу.

 

  1. У дошкільному підрозділі функціонують групи загального розвитку.

Групи комплектуються за віковими (одновікові, різновікові), сімейними (родинними) ознаками.

 

  1. Дошкільний підрозділ має групи з денним режимом перебування дітей. Групи комплектуються відповідно до нормативів наповнюваності, санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей у дошкільних навчальних закладах з урахуванням побажань батьків або осіб, які їх замінюють.

Засновник може встановлювати меншу від нормативів наповнюваність груп дітьми у дошкільних навчальних закладах.

Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду (серпень).

 

  1. Прийом дітей до дошкільного підрозділу здійснюється директором протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, з додаванням наступних документів:

медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад;

медичної довідки про епідеміологічне оточення;

свідоцтва про народження дитини;

документів для встановлення батьківської плати;

направлення Управління освіти.

Під час прийому дитини до закладу, директор зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із Статутом НВК, іншими документами, що регламентують діяльність даного закладу.

Прибуття та вибуття дитини реєструється в журналі прибуття (вибуття) дітей в дошкільному закладі.

 

  1. За дитиною зберігається місце у дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період (75 днів).

 

  1. Відрахування дітей із дошкільного закладу може здійснюватись:

за заявою батьків або осіб, які їх замінюють;

на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в дошкільному навчальному закладі даного типу. Такий висновок одночасно повинен містити рекомендації щодо типу дошкільного навчального закладу, в якому доцільне подальше перебування дитини;

у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

 

  1. Директор закладу зобов’язаний письмовоіз зазначенням причин повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

 

Комплектування шкільного підрозділу.

 

  1. Мережа класів та груп продовженого дня у загальноосвітньому навчальному закладі формується на підставі нормативів їх наповнюваності відповідно до поданих заяв (але не більше ніж 30 учнів ) і затверджується наказом Управлінням освіти.

У школі для учнів 1-4 класів за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, створюються групи продовженого дня. Зарахування учнів до груп продовженого дня і їх відрахування із них здійснюється наказом директора навчально-виховного комплексу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).

Режим роботи групи продовженого дня формується з урахуванням режиму роботи навчального закладу, погоджується в Управлінні освіти і затверджується директором навчально-виховного комплексу.

Поділ класів на групи на уроках з окремих предметів здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки України та погодженими Мінфіном.

Заклад приймає рішення про створення класів з поглибленим вивченням предметів, класів (груп) з вечірньою (заочною, дистанційною) формою навчання, спеціальних та інклюзивних класів для навчання дітей з особливими освітніми потребами за погодженням з Управлінням освіти.

Індивідуальне навчання та навчання екстерном у закладі організовуються відповідно до положень про індивідуальне навчання та екстернат у системі загальної середньої освіти, затверджених Міністерством освіти і науки України.

 

  1. Зарахування учнів до шкільного підрозділу здійснюється за наказом директора НВК на підставі особистої заяви (для неповнолітніх – заяви батьків або осіб, які їх замінюють), а також свідоцтва про народження, паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу) на безконкурсній основі і, як правило, відповідно до території обслуговування, яку затверджує Виконавчий комітет Вознесенської міської ради.

При переведенні учнів до навчального закладу з іншого загальноосвітнього навчального закладу, крім зазначених документів, додається особова справа учня.

До першого класу зараховуються, як правило, діти з 6 років.

У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу.

 

  1. РЕЖИМ РОБОТИ

 

  1. Навчально-виховний комплекс працює за п’ятиденним робочим тижнем. Вихідні дні — субота, неділя. Робота також не проводиться у святкові та неробочі дні, які визначені трудовим законодавством.

Щоденний графік роботи закладу: початок — 08.00, завершення роботи закладу — 17.00.

В дошкільному підрозділі працюють чергові групи в ранкові та вечірні години.

 

4. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

Організація навчально-виховного процесу у шкільному підрозділі.

 

  1. НВК планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного, річного, помісячного та тижневого плану. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи. Перспективний та річний плани роботи затверджуються радою навчально-виховного комплексу.

 

  1. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес у шкільному підрозділі є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини. Робочий навчальний план погоджується з радою НВК і затверджується Управлінням освіти. У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків та режим роботи.

 

  1. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.

 

  1. Шкільний підрозділ НВК здійснює навчально-виховний процес за денною, класно-урочною, індивідуальною, екстернатною формами навчання. Індивідуалізація та диференціація навчання у навчальному закладі забезпечуються реалізацією інваріантної та варіативної частини Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Індивідуальне навчання та екстернат організовуються відповідно до положень, затверджених Міністерством освіти і науки України.

Навчально-виховний процес у шкільному підрозділі здійснюється за різними формами у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять, диспутів, навчально-виробничих екскурсій тощо.

 

  1. Структура навчального року визначається і затверджується Управлінням освіти. Тижневе навантаження учнів встановлюються навчальним закладом в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом, який складається відповідно до Типових навчальних планів. Структура навчального року погоджується з Управлінням освіти.

Навчальні заняття розпочинаються 1 вересня у День знань і закінчуються проведенням навчальної практики та державної підсумкової атестації, але не пізніше 1 липня наступного року.

Навчальні заняття розпочинаються лише за наявності акта готовності навчального закладу до нового навчального року.

Тривалість навчального року обумовлюється виконанням навчальних програм з усіх предметів, але не може бути менше 175 робочих днів для учнів 1-4 класів та 190 днів для учнів 5-11 класів.

 

  1. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється, крім випадків, передбачених законодавством України.

 

  1. За погодженням з Управлінням освіти запроваджується графік канікул для учнів школи. Тривалість канікул протягом навчального року становить не менше 30 календарних днів.

 

  1. Тривалість уроків у загальноосвітньому навчальному закладі становить:

у 1-х класах – 35 хвилин;

у 2-4-х класах – 40 хвилин;

у 5-11-х класах – 45 хвилин.

Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з Управлінням освіти та управлінням Держпродспоживслужби у Вознесенському районі.

Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше як 10 хвилин, великої перерви –20 хвилин.

 

  1. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, який складається відповідно до робочого навчального плану на кожен семестр з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, погоджується з радою навчального закладу і затверджується директором НВК.

Тижневий план роботи навчального закладу затверджується у розкладі навчальних занять.

У шкільному підрозділі НВК проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

 

  1. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета для учнів у шкільному підрозділі визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

 

  1. У шкільному підрозділі закладу визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання навчальних досягнень учнів, затвердженої нормативними документами Міністерства освіти і науки України.

Навчання у випускних (4-х, 9-х і 11-х (12-х) класах закладу завершується державною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок державної підсумкової атестації визначаються Міністерством освіти і науки України.

У документах про освіту (табелі успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестр, навчальний рік, державну підсумкову атестацію.

 

  1. Порядок переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу визначається діючим Порядком переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки.

 

  1. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступінь навчання вимогам Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим Міністерством освіти і науки України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.

 

  1. За відмінні успіхи у навчанні учні 1-8, 10 (11) класів нагороджуються Похвальним листом, випускники ІІІ ступеня — Похвальною грамотою «За успіхи у вивченні окремих предметів», золотою медаллю «За особливі успіхи у навчанні», срібною медаллю «За успіхи у навчанні», випускники ІІ ступеня отримують свідоцтво з відзнакою.

Нагородження здійснюється відповідно до Положень, затверджених Міністерством освіти і науки України і зареєстрованих в Міністерстві юстиції України.

За успіхи у іншій діяльності учні можуть нагороджуватися грамотами, дипломами, подарунками тощо за наказом директора навчального закладу.

 

  1. Контроль за дотриманням порядку видачі Похвальних листів учням школи здійснюється Міністерством освіти і науки України, департаментом освіти і науки облдержадміністрації, Управлінням освіти.

 

  1. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, зараховуються до НВК в порядку, встановленому законодавством.

 

Організація навчально-виховного процесу у дошкільному підрозділі.

 

  1. Навчальний рік у дошкільному підрозділі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня проводиться оздоровлення дітей.

 

  1. Дошкільний підрозділ здійснює свою діяльність відповідно до річного плану НВК, який складається на навчальний рік та на період оздоровлення.

 

  1. План роботи НВК схвалюється педагогічною радою закладу, погоджується з Управлінням освіти і затверджується керівником закладу. План роботи дошкільного підрозділу на оздоровчий період погоджується з Управлінням освіти, затверджується керівником НВК.

 

  1. 49. Навчально-виховний процес у дошкільному підрозділі здійснюється за програмами, рекомендованими або затвердженими Міністерством освіти і науки України, авторськими програмами, затвердженими відповідно до чинного законодавства.

Педагогічні працівники самостійно добирають програми, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття дошкільної освіти на рівні державних стандартів.

 

  1. Виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти є обов’язковим для дошкільного підрозділу. Базовий компонент дошкільної освіти — державний стандарт, що містить норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті.

 

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

 

  1. Організація харчування дітей у НВК здійснюється закладом самостійно на підставі укладених договорів.

У шкільному підрозділі обов’язковим є одноразове харчування, у дошкільному встановлено триразове харчування.

 

  1. Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на керівника та медичного працівника НВК.

 

  1. Право контролю за організацією харчування мають засновник, Управління освіти, управління Держпродспоживслужби у Вознесенському районі, інші організації, які мають таке право відповідно до діючого законодавства.

 

  1. Розмір плати за харчування дитини у НВК розраховується на підставі натуральних норм харчування згідно з діючим законодавством та встановлюється відповідним рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради. Збільшення долі батьківської плати можливе за рішенням загальних зборів навчального закладу.

 

  1. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ

 

  1. Медичне обслуговування вихованців, учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються медичною сестрою закладу та працівниками Комунальної установи «Вознесенська центральна районна лікарня» на безоплатній основі.

 

  1. Медичний персонал, який комплектується відповідно до штатного розпису НВК, здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов’язкових щоденних оглядів дітей, забезпечує контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування, проведенням обов’язкових медичних оглядів, профілактичних щеплень, наданням невідкладної медичної допомоги, організацією госпіталізації (у разі показань), інформуванням батьків або осіб, які їх замінюють про форми та методи формування здорового способу життя дітей, зміцнення здоров’я.

 

  1. НВК надає приміщення і створює належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

 

  1. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

  1. Учасниками навчально-виховного процесу в навчально-виховному комплексі є:

діти дошкільного віку;

учні;

керівники;

педагогічні працівники;

інші спеціалісти;

технічні працівники;

батьки або особи, які їх замінюють.

 

  1. Права і обов’язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.

 

  1. Діти НВК мають право:

на вибір факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

на користування матеріально-технічною та культурно-спортивною базою;

на доступ до інформації з усіх галузей знань, участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;

брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами;

на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

учням може надаватися додаткова соціальна і матеріальна допомога за рахунок коштів місцевого бюджету, а також коштів фонду загальнообов’язкового навчання та за рахунок інших надходжень, які не заборонені законодавством;

діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, мають право на отримання пільг щодо харчування, проїзду, участі у заходах культурно-масового характеру тощо.

 

  1. Учні зобов’язані:

оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

дотримуватись вимог Статуту, правил внутрішнього трудового розпорядку;

бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

дотримуватись законодавства, моральних, етичних норм;

брати посильну участь у різних видах громадської трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

дотримуватись правил особистої гігієни;

брати участь у самообслуговуванні.

 

  1. Педагогічними працівниками НВК можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки.

 

  1. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників НВК, інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних працівників у шкільному підрозділі здійснює Управління освіти, у дошкільному підрозділі — директор НВК.

 

  1. Педагогічні працівники мають право на:

захист професійної честі, гідності;

самостійний вибір форм, методів, засобів планування та проведення навчальної роботи з дітьми, не шкідливих для здоров’я учнів, участь у обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;

проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової, видавницької діяльності;

позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;

участь у роботі громадського самоврядування навчального закладу;

підвищення кваліфікації, перепідготовку;

отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років, у порядку, визначеному законодавством України;

звернення до власника, вищестоящих організацій з питань поліпшення організації навчально-виховного процесу та діяльності закладу;

об’єднання у професійні спілки та на членство інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.

 

  1. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

 

  1. Педагогічні працівники зобов’язані:

забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;

сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров’я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;

сприяти зростанню іміджу навчально-виховного комплексу;

настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

виховувати у дітей повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

готувати учнів до самостійного життя у дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;

захищати дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;

забезпечувати емоційний комфорт;

постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру, додержуватися Статуту НВК і Правил внутрішнього трудового розпорядку;

виконувати накази директора НВК;

брати участь у роботі педагогічної ради.

 

  1. У НВК проводиться атестація педагогічних працівників, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

 

  1. Педагогічні та інші працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

 

  1. Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:

обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування;

звертатись до засновника, Управління освіти, керівника НВК і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;

брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу;

на захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування навчального закладу та у відповідних державних, судових органах;

брати участь у проектах (програмах) щодо поліпшення умов перебування дітей в НВК;

вибирати форми навчання для неповнолітніх;

приймати рішення щодо участі дитини у інноваційній діяльності закладу.

 

  1. Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми початкової загальної середньої освіти і зобов’язані:

забезпечувати умови для здобуття дитиною початкової загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;

постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;

поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім’ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;

виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.

 

  1. Представники громадськості мають право:

обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в закладі;

керувати учнівськими об’єднаннями за інтересами і гуртками, секціями;

сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню навчального закладу;

проводити консультації для педагогічних працівників;

брати участь в організації навчально-виховного процесу;

створювати піклувальні ради, благодійні фонди по розвитку НВК.

 

  1. Представники громадськості зобов’язані:

дотримуватися Статуту НВК;

виконувати накази керівника НВК, рішення органів громадського самоврядування;

захищати учнів школи та вихованців дошкільного навчального закладу від всіляких форм фізичного та психічного насильства, пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.

 

8. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ КОМПЛЕКСОМ

 

  1. Управління НВК здійснюється засновником через Управління освіти.

 

  1. Безпосереднє керівництво НВК здійснює його директор. Директором може бути громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше як 3 роки, а також організаторські здібності та стан здоров’я якого не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

 

  1. Директор НВК призначається і звільняється з посади начальником Управління освіти.

Директор НВК:

діє від імені закладу, представляє його інтереси в державних та інших органах, установах, організаціях, укладає договори з юридичними та фізичними особами;

здійснює безпосереднє керівництво і контроль за діяльністю НВК;

розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу;

відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;

приймає   на   роботу   та   звільняє з роботи працівників закладу (окрім педагогічних працівників шкільного підрозділу, які приймаються на роботу та звільняються Управлінням освіти Вознесенської міської ради за поданням директора);

видає у межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

надає штатний розпис, кошториси, тарифікаційні списки на затвердження начальнику Управління освіти;

забезпечує і контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей та учнів;

затверджує посадові інструкції працівників, робочі інструкції та інструкції з охорони праці за погодженням з первинною профспілковою організацією та відповідальними за охорону праці;

забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;

відповідає за ведення відповідної документації з охорони праці;

організовує навчально-виховний процес в обох підрозділах НВК;

контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку,   виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

забезпечує контроль за виконанням навчальних планів, програм, рівнем досягнень у навчанні;

відповідає за якісь та ефективність роботи педагогічного колективу;

підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі   пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи;

призначає класних керівників;

щороку звітує про навчально-виховну, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність закладу на загальних зборах (конференціях) колективу та батьків, або осіб, які їх замінюють;

забезпечує права дітей на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов’язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність;

за погодженням із первинною профспілковою організацією подає на затвердження загальних зборів трудового колективу Правила внутрішнього трудового розпорядку;

несе відповідальність за свою діяльність перед батьками, колективом , міською радою, Управлінням освіти;

забезпечує ефективне вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.

 

  1. Вищим органом громадського самоврядування НВК є загальні збори, що скликаються не менше одного разу на рік.

 

  1. Загальні збори правочинні, якщо в їх роботі бере участь не менше половини кількості батьків, педагогічних та інших працівників. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх.

 

  1. Право скликати загальні збори має голова ради НВК, директор НВК, засновник, Управління освіти.

 

  1. Загальні збори:

обирають раду НВК, її членів та голову, встановлює термін повноважень ради;

заслуховує звіт директора НВК і голови ради закладу;

розглядає питання навчально-виховної , методичної, фінансово-господарської діяльності НВК;

затверджує основні напрямки вдосконалення навчально-виховного процесу, удосконалення матеріально-технічної бази, організації харчування та медичного обслуговування дітей;

розглядає інші найважливіші напрямки діяльності закладу;

приймає рішення про стимулювання праці керівників та інших працівників.

 

  1. У період між загальними зборами діє рада НВК.

 

  1. Метою діяльності ради є:

сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;

об’єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчально-виховного комплексу та удосконалення навчально-виховного процесу;

формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління закладом;

розширення колегіальних форм управління НВК;

підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу.

 

  1. Основними завданнями ради є:

підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії із сім’єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;

визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямків розвитку закладу, сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;

формування навичок здорового способу життя;

створення належного педагогічного клімату в закладі;

сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;

підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;

сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів та дітей дошкільного віку;

підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів, утримання дітей у дошкільному навчальному закладі;

ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язковості дошкільної та середньої освіти;

стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів, вихованців дошкільного навального закладу з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

 

  1. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, батьків і громадськості. Представництво визначається загальними зборами НВК. Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами.

 

  1. Рада навчального закладу діє на засадах:

пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

дотримання вимог законодавства України;

колегіальних ухвалень рішень;

добровільності та рівноправності членства;

гласності.

 

  1. Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами НВК.

Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не менше чотирьох разів на навчальний рік.

Засідання ради можуть скликатися її головою або з ініціативи директора НВК, власника, а також членами ради.

Рішення ради приймаються більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.

У разі рівної кількості голосів вирішальним стає голос голови ради.

Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та Статуту НВК, доводяться в 7-денний термін до відома педагогічного колективу, батьків або осіб, які їх замінюють, та громадськості.

У разі незгоди адміністрації НВК з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання.

До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, первинної профспілкової організації НВК.

 

  1. Очолює раду НВК голова, який обирається із складу ради. Голова ради є членом педагогічної ради. Головою ради не може бути директор.

Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності НВК, пов’язані з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.

 

  1. Рада НВК:

організовує виконання рішень загальних зборів;

вносить пропозиції щодо зміни статусу, типу навчального закладу, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;

спільно з керівником розглядає і затверджує план роботи НВК та здійснює контроль за його виконанням;

разом з керівником здійснює контроль за виконанням Статуту НВК;

затверджує режим роботи НВК;

сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, груп дошкільного навчального закладу, обґрунтовуючи їх доцільність в органах місцевого самоврядування та виконавчої влади;

разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочого навчального плану, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;

погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;

заслуховує звіт голови ради, інформацію директора НВК з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;

бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій педагогічним працівникам;

виносить на розгляд педагогічної ради питання щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;

виступає ініціатором проведення добродійних акцій;

виносить на розгляд педагогічної ради та Управління освіти пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;

ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;

сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями;

розподіляє і контролює кошти фонду загального обов’язкового навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням;

розглядає питання родинного виховання;

бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах;

сприяє педагогічній освіті батьків;

сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;

розглядає питання здобуття обов’язкової загальної середньої освіти учнями;

організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів у шкільному та вихованців у дошкільному підрозділі;

розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи закладу.

 

  1. При НВК може створюватися та діяти піклувальна рада.

 

  1. Метою діяльності піклувальної ради є:

забезпечення доступності дошкільної та загальної середньої освіти для всіх громадян;

задоволення освітніх потреб особи;

залучення широкої громадськості до вирішення проблем навчання і виховання, розвитку особистості дитини.

 

  1. Основними завданнями піклувальної ради є:

сприяння забезпечення законодавства України щодо обов’язковості загальної середньої освіти;

співпраця з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання, розвиток дітей;

зміцнення навчально-виробничої, матеріально-технічної, культурно-спортивної бази закладу;

організація змістовного дозвілля та оздоровлення учнів та вихованців дошкільного навчального закладу, педагогічних та інших працівників;

вироблення рекомендацій щодо раціонального використання фонду загальнообов’язкового навчання;

запобігання дитячій бездоглядності;

стимулювання творчої праці педагогічних працівників та учнів;

всебічне зміцнення зв’язків між родинами дітей та НВК.

 

  1. Піклувальна рада формується у складі 5 осіб із числа представників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, НВК, окремих громадян, у тому числі іноземних.

Члени піклувальної ради працюють на громадських засадах.

Не допускається втручання членів піклувальної ради в навчально-виховний процес

(відвідування уроків тощо) без згоди директора НВК.

У випадках, коли хтось із членів піклувальної ради вибуває, на загальних зборах на його місце обирається інша особа.

 

  1. Піклувальна рада діє на засадах:

пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

дотримання вимог законодавства України;

самоврядування;

колегіальності ухвалення рішень;

добровільності і рівноправності членства;

гласності.

 

  1. Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше ніж чотири рази на рік. Позачергові засідання можуть проводитися також на вимогу третини і більше членів.

Засідання піклувальної ради є правомочними, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

Рішення приймається простою більшістю голосів.

Піклувальна рада інформує про свою діяльність у доступній формі на зборах, у засобах масової інформації, через спеціальні стенди тощо.

Рішення піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу НВК, батьків, громадськості. Їх виконання організовується членами ради.

 

  1. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради.

З числа членів піклувальної ради також обираються заступник та секретар.

Голова піклувальної ради:

скликає і координує роботу піклувальної ради;

готує і проводить засідання, затверджує рішення піклувальної ради;

визначає функції заступника, секретаря, інших членів;

представляє піклувальну раду в установах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених до її повноважень.

Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членам піклувальної ради.

 

  1. Піклувальна рада має право:

вносити на розгляд органів виконавчої влади, директора НВК, загальних зборів пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної, виробничої, культурно-спортивної бази закладу;

залучати додаткові джерела фінансування НВК;

вживати заходи щодо зміцнення матеріально-технічної і навчально-методичної бази НВК;

стимулювати творчу працю педагогічних працівників та учнів;

брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються роботи комплексу, з метою сприяння їх вирішення у встановленому порядку;

створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких входять представники громадськості, педагогічного колективу, батьки або особи, які їх замінюють, представники учнівського самоврядування;

сприяти залученню додаткових джерел фінансування НВК.

 

  1. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства директором НВК і затверджується Управлінням освіти.

Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається навчальним планом або за письмовою згодою педагогічного працівника.

 

  1. У навчальному закладі створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган — педагогічна рада. До складу педагогічної ради входять: директор, педагогічні та медичні працівники, інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів.

Головою педагогічної ради є директор НВК.

 

  1. Педагогічна рада розглядає питання:

удосконалення методичного забезпечення навчально-виховного процесу, планування та затвердження режиму роботи закладу;

переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні;

підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

морального і матеріального заохочення учнів, працівників навчального закладу.

 

  1. Робота педагогічної ради планується у довільній формі відповідно до потреб навчального закладу але не може бути менше чотирьох разів на рік.

Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально-виховного процесу.

 

  1. У навчальному закладі можуть створюватися учнівські та учительські організації, що діють відповідно до чинного законодавства України.

 

 

  1. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
  2. Матеріально-технічна база НВК включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі навчального закладу.

 

  1. Майно НВК належить йому на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і Статуту навчального закладу, укладених угод.

 

  1. НВК відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм їх охорони.

 

  1. Вилучення основних фондів, оборотних коштів, іншого майна закладу проводиться лише у випадках , передбачених законодавством. Збитки, завдані НВК внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

 

  1. Для забезпечення навчально-виховного процесу матеріально-технічна база НВК складається із навчальних кабінетів, а також спортивного залу, бібліотеки, архіву, приміщень для інженерно-технічного та навчально-допоміжного персоналу.

 

  1. НВК має земельну ділянку, надану засновником, де розміщуються спортивний майданчик, зона відпочинку, господарські будівлі.

 

  1. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

  1. Фінансово-господарська діяльність НВК здійснюється на основі його кошторису відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.

 

  1. Джерелами фінансування НВК є:

кошти місцевого бюджету у розмірах, передбачених нормативами фінансування повної загальної середньої та дошкільної освіти для забезпечення Державних стандартів базової і повної загальної середньої освіти та Базового компоненту дошкільної освіти;

кошти фізичних і юридичних осіб;

кошти, отримані за надання платних освітніх послуг;

доходи від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання;

благодійні внески юридичних і фізичних осіб.

 

  1. У шкільному підрозділі НВК створюється фонд загального обов’язкового навчання, який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб учнів за рахунок коштів бюджету у розмірі не менше трьох відсотків на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел.

Кошти фонду загального обов’язкового навчання зберігаються на рахунку НВК в установі банку і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором НВК.

Облік і використання коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснюються згідно з наказом директора, що видається на підставі рішення ради НВК, відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством.

Контроль за правильним використанням коштів загального обов’язкового навчання здійснюють органи місцевого самоврядування, Управління освіти, засновник.

 

  1. НВК має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інших матеріальних ресурсів, користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу, здавати в оренду приміщення, обладнання фізичним та юридичним особам для здійснення діяльності, яка не суперечить профілю НВК відповідно до чинного законодавства.

 

  1. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в НВК визначається законодавством та нормативно-правовими актами України.

Бухгалтерський облік у НВК здійснюється самостійно.

 

  1. Звітність про діяльність НВК встановлюється відповідно до законодавства.

 

  1. Директор НВК несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення усіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом термінів, визначених нормативними документами.

 

  1. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

 

  1. НВК за наявності належної матеріальної бази, власних надходжень має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв’язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.

 

  1. НВК має право відповідно до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво з навчальними установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн за погодженням з Управлінням освіти.

 

  1. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
  2. Державний контроль за діяльністю НВК здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері дошкільної та повної загальної середньої освіти.

 

  1. Контроль за дотриманням НВК державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної та повної загальної середньої освіти здійснюється Управлінням освіти та іншими установами за погодженням із засновником або Управлінням освіти.

 

  1. Основною формою державного контролю за діяльністю НВК є атестація, що проводиться не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

 

  1. У період між атестацією проводяться перевірки (інспектування) НВК з питань, пов’язаних з його діяльністю. Зміст, види, періодичність цих перевірок визначаються Управлінням освіти залежно від стану діяльності закладу, але не частіше 1-2 разів на рік. Перевірки питань, не пов’язаних з навчально-виховним процесом, проводяться відповідно до законодавства.

 

  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, перетворення) НВК відбувається за рішенням Вознесенської міської ради згідно з чинним законодавством.

 

  1. Ліквідація НВК здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюються та діє відповідно до чинного законодавства.

 

  1. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління НВК. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс і подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію.

 

  1. Порядок реорганізації (злиття, приєднання, поділ, перетворення) та ліквідації навчального закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства.

У разі реорганізації та ліквідації навчального закладу всі його активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу відповідного бюджету.

 

  1. Під час ліквідації та реорганізації НВК вивільнюваним працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

 

  1. Ліквідація вважається завершеною, а НВК ліквідованим з моменту внесення запису про це до державного реєстру.

 

  1. Зміни та доповнення до цього Статуту погоджуються Управлінням освіти, затверджуються засновником і підлягають реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

  1. Цей Статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до законодавства України.

 

 

 Секретар Вознесенської міської ради                                                Л.М.Торжинська

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан.